Over Design Dojo

Design

Vormgeving op een integer niveau, rekening houdend met het grotere geheel.

Dojo

Een plek waar je leert over je (levens)pad

Plan een afspraak
Design Dojo, over Bea Faling

Als designer het verschil maken

Over mij

In branding en marketing liep ik tegen mezelf aan.

Tegen misleidende reclame en psychische trucjes.

Dat voelt niet goed en past niet bij me.

Met Design Dojo wil ik design op een positieve manier inzetten.

Omdat ik ervan overtuigd ben dat je als designer het verschil kunt maken.

Een wereld creëren voor een mooie toekomst.

Met deze dojo hoop ik daar aan bij te dragen.

– Bea Faling –

“Good design is what helps us become the best version of ourselves.

Good business focusses on human needs instead of desires”

Alain de Botton

Hier werk ik aan

Actueel

Van Adobe XD naar Figma

Figma werkt nét effe anders en is wat uitgebreider. Adobe is Figma aan het overnemen dus XD zal waarschijnlijk een stille dood wachten. Je kunt maar beter voorbereid zijn.

Bricks Builder in WordPress

Met Bricks heeft je website een schonere code. Mits je ook een beetje verstand daarvan hebt. Dus ik ben me aan het verdiepen in HTML en CSS.

Schrijven

In oktober start ik met een post-HBO training Copywriting om mijn schrijfvaardigheden verder te verfijnen.

Andere kanten van mij

Ook Bea

Fotografie

Ik kan aardig fotograferen.

In 2019 werd deze reisfoto opgenomen in de kalender van National Geographic.

Daar ben ik natuurlijk a-pe-trots op!

Taiko

Zo’n 7 jaar lang was ik héél vaak in een échte dojo. Ik speelde taiko, een zeer dynamische vorm van percussie.

(zeg maar gerust top-sport)

Bouwkunde

Ik wist niet wat ik wilde worden… Dus zocht ik iets met creativiteit én techniek (want dat was het leukst).

Architect, dat leek me wel wat. En zo ging ik bouwkunde studeren en heb ik jaren in de bouw gewerkt.

Akai

Ja, kattevrouwtje. Guilty!

Maar zo’n ronkend poezenbeest op schoot, daar word ik gewoon helemaal ZEN van.

Akai betekend ‘rood’ of ‘rossig’ in het Japans.

“Good design is what helps us become the best version of ourselves.

Good business focusses on human needs instead of desires”

Alain de Botton